Při nákupu nad 500 Kč 🎁 dárek za 1 Kč.
Notique ~ Note to self.

Notique ~ Note to self.

Zastav se, vnímej, organizuj, plánuj, těš se!

Proč Notique? Cílem rebrandingu je vybudování silné, snadno rozpoznatelné značky s mezinárodním úspěchem. Nový brand reaguje na stále se zrychlující postfaktickou dobu, přehlcenost technologiemi a miliony vizuálních podnětů. Notique nabízí možnost z tohoto věčného shonu vystoupit, zastavit se, zklidnit mysl, přenést své myšlenky a plány na papír, a tak začít vnímat primárně to důležité.


Note to self
Chcete zpomalit? Přeneste své myšlenky na papír. „V Notique věříme, že pro vnitřní klid je dobré srovnat si myšlenky a zorganizovat svůj čas. A neexistuje lepší způsob, jak to udělat než si v klidu sednout nad svůj diář, blok nebo kalendář a vše si dobře promyslet. Přiléhavý slogan note to self, v překladu zapiš si pro sebe, vhodně vystihuje a akcentuje tuto myšlenku brandu,“ vysvětlila brand manažerka značky Lucie Skořepová.

Myslíme na všechny
Kromě tradičně nabízených titulů může v nové sezóně vylepšit vaši duševní pohodu přes 100 novinek v různých jazykových mutacích, mimo jiné třeba cestovatelský diář známého slovenského cestovatele a autora webu Travelistan Martina Navrátila. Chybět nebude oblíbená rodinná kolekce Krteček zahrnující rodinný diář a plánovací kalendář nebo populární Zábavný kalendář Kateřiny Winterové plný zahrádkářských tipů, pranostik nebo dobových textů. Všechny milovníky zahrádkaření pak potěší Chalupářský diář, seniorům usnadní život kalendáře s extra velkým kalendáriem a v neposlední řadě obohatí novou nabídku licenční tituly Warner Bros. Mimo datovaného sortimentu najdete v nabídce Notique také řadu nekonvenčních notesů vhodných pro každou příležitost.

Správné plánování aktivit je klíčem k úspěchu. Na chvíli zklidněte svou mysl a udělejte si čas pro sebe. S Notique.

Co hledáte?

Košík